I want you - chapter 64 ♥


Tidigare
Jag kom genast på vad jag var tvungen att göra. En anledning till varför jag skulle komma till London i över huvud taget förutom Arsenal matchen, var ju faktiskt det där med Gemma. Min hemliga plan för att göra mitt liv lite mer käleksfullt och spännande. Men inte med Gemma, utan med Alexandra.
- So Gemma, do you want to eat dinner with me tomorrow, as a date? frågade jag och log.
- I'd love to, sa hon och log tillbaka.

_______________________________________________________________________________________



Gemmas perspektiv
Jag kunde inte fatta att Marcus hade bjudit ut mig på en date. När jag kom hit till London för att träffa honom och de andra igen var jag så otroligt nervös och rädd för att Marcus hade glömt bort mig helt och hållet. Förra gången slutade det inte så bra, eftersom jag knappt fick säga adjö till honom på flygplatsen. Men den här gången kunde jag nästan lova att det inte skulle bli lika dant.
- So, should we go home? frågade Emma efter att vi hade suttit där på puben ett tag.
- Yes, maybe it would be a good idea, sa Liam och reste sig upp från stolen.
- No, can we not just stay here a little bit longer? frågade Niall bekymrat men innan han visste ordet av det var alla redan färdiga och klara för att gå hem.
Jag pratade med Marcus hela vägen, när vi gick där, ute på Londons gator i mörket hem till lägenheten. Han och jag hade verkligen fått bra kontakt nu och jag kunde verkligen inte vänta tills daten. Det kanske skulle bli något mellan oss i alla fall, som jag länge hade hoppats och velat.
När de andra hade gått in sa jag hejdå och gick vidare till min lägenhet istället. Även fast det var midnatt kom det fram lite folk då och då och frågade om jag var Gemma, Harrys syster.
När jag kom hem lade jag mig ner på sängen. Jag log för mig själv när jag tänkte på Marcus. Allt tänkande om honom gjorde mig tillslut trött och jag somnade.
När jag vaknade nästa dag av en mardröm. Jag hade förstört hela daten genom mina kläder, och Marcus hatade dem. Jag visste att det verkligen var viktigt hur jag såg ut ikväll.
Jag sprang ut i hallen och slängde ut alla kläder på golvet som jag hade köpt dagen innan. Jag kunde verkligen inte bestämma mig vad jag skulle ha på mig.

Emmas perspektiv
När vi var hemma efter den långa promenaden hem från puben gick jag och Harry tröttsamt in i hans rum. Både han och jag hade druckit lite, men inte alls lika mycket som de andra. Jag bäddade ner mig i sängen och efter en stund kröp Harry ner han med.
- Was it funny today? frågade han sedan och tog snabbt tag i min hand under täcket.
- Yes, your sister is so nice and kind.
Han lutade sig över mig och kysste mig mjukt på läpparna. Han övergick ganska snart till att kyssa mig allt mer passionerat och han lutade sig ännu mer ner över mig. Snart låg han över mig och kysste mig intensivt på halsen.
- Harry, I don't want to..., sa jag eftersom jag inte alls var redo för att ha sex med Harry just nu. Jag älskade honom över allt annat och jag ville det verkligen, men inte just nu. Jag ville att första gången skulle vara speciell för oss och den skulle inte bli så himla speciell om vi båda hade alkohol i oss och om båda egentligen var jätte trötta.
- I'm sorry, it's just that I love you so much, sa han och reste dig sakta bort från mig.
Han lade sig ner till rätta och tog tag i min hand igen. Jag greppade tag hårdare i den och sa:
- I love you too Harry, but you know that I want. 
Han log mot mig och släckte han lampan. Efter ett tag somnade vi hand i hand.

Nialls perapektiv
Jag hade egentligen velat stanna kvar längre på puben men tydligen ville alla andra hem, så jag hade inget annat val än att följa med. När jag reste mig upp för att hänga på dem andra så kände jag mig lite yr och jag ville helst av allt bara sätta mig ner igen, men jag tvingades att att hålla mig uppe på fötterna. Jag kände plötsligt att Alexandra tog tag i min hand.
- How are you Niall? frågade hon och tittade ängsligt på mig.
- It's nothing, I'm okey, sa jag fast egentligen kände jag mig ganska konstig av all öl.
Vi gick där på Londons gator hand i hand och jag kände hur ett kärleksrus spreds i min kropp. Jag släppte hennes hand och istället tog jag tag runt hennes midja.
- I love you, viskade jag i hennes öra.
Hon log mot mig och min hand sökte sig in under hennes tröja för att känna hennes solbrända hud.
- I love you, viskade jag igen och handen gled längre ner in under byxlinjen.
Hon drog snabbt upp min hand och kollade oroligt på mig.
- Niall, what are you doing?
Jag gav henne en lätt kyss på pannan som svar, sedan ökade Alexandra farten för att komma ifatt dem andra.  
Jag vände bara bort huvudet för någon sekund och när jag kollade på sidan om mig så gick inte Alexandra där brevid mig. Jag tittade försiktigt omkring mig och plötsligt hörde jag hennes underbara skratt. Hon gick där snett framför mig, armkrok med Louis och skrattade.
Tankarna och känslorna började flyga runt i mitt huvud. Nu gör hon sådär igen, det är i de här situationerna som jag bara känner mig utnyttjad. Ibland vet jag inte om hon tycker om mig eller om hon bra låtsas för att jag är jag, alltså för att jag är Niall Horan.


_________________________________________________________________________________________
Okej, vill först och främst ännu en gång säga förlåt. Jah "lovade" nästan ett kapitel i fredags men ändå blev det ett kapitel nu klockan fyra på natten. Haha. Men nu vet ju hur det ligger till! Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Sharon

Herregud! Duvet inte hur mycket jag har längtat efter denna delen !!!!!!

2012-05-27 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback