I want you - chapter 72 ♥


Tidigare
Efter att ha duchat och klätt upp oss lite så gick vi ner till hotellets restaurang, där vi tänkte spendera delar av kvällen. Vi åt, skrattade och pratade och för en liten stund glömde jag min syster och alla tårar. Vi hade verkligen en jätte mysig kväll och den skulle bli bättre, sa Harry.
''This night gonna be the best night in my life'' hade han sagt och jag undrade vad han menade med det. Men jag hade mina aningar.
__________________________________________________________________________________



Emmas perspektiv
Efter en stund tog vi hissen upp till hotellrummet från restaurangen. Jag hade tänkt på vad Harry hade sagt hela kvällen och jag var så nyfiken att jag frågade ungefär varannan minut vad det var han egentligen menade. Men då log Harry bara och skakade bestämt på huvudet.
När jag precis klivit in genom dörren gick jag raka spåret in mot duschen. Jag kände mig ganska "äcklig" efter alla tårar som fallit ner under dagen och håret som var lite smått fettigt. Jag duschade en lång stund och lät vattnet rinna ner längs kroppen. Jag shamponerade håret och rakade mig, sedan gick jag motvilligt ut ur dushen och virade in mig i handduken. När jag precis gått ut ur badrummet, gått fram till väskan och tagit ut kläder och sattit på mig en bh, kände jag en varm hand på min rygg. Jag vände blicken utan att röra en enda kroppsdel. Jag såg att Harry stod där bakom mig, helt naken. Han knäppte försiktigt upp min bh och kysste mig sedan mjukt i nacken. Jag vände mig sakta om och snart möttes våra läppar i en allt mer och mer passionerad kyss. Jag kände lukten av Harrys parfym. Den doftade så otroligt gott och den luktade verkligen Harry, så som han borde lukta.
Han tog tag i min hand och drog med mig till en stor säng några meter bort. Han knuffade mig försiktigt bakåt och jag föll mjukt på ryggen. Han lade sig halvt över mig och hans läppar trycktes hårt mot mina.
- Are you sure you want? frågade Harry plötsligt och log mot mig.
- Yeah of course, kiss me! utbrast jag.
Harry var inte den första jag skulle ha sex med. Nej, jag hade haft det förut, men aldrig med en person som jag verkligen önskade att jag hade haft det med. Jag önskade egentligen att Harry var den första. Jag älskade honom så otroligt mycket.
Han kysste mig på halsen och smekte min solbrända mage.

Alexandras perspektiv
Jag och Niall hade bestämt oss för att hitta på något kul med de andra, så när kvällen började närma sig ringde vi upp Louis, Zayn och Liam och frågade om de kunde ta med sina flickvänner och hitta på något. När vi hade planerat och bestämt att vi skulle ut och äta någonstans och därefter åka hem och titta på någon film började genast jag rota ut massa kläder ur min väska. Jag drog till med en kort spetsklänning med ett brunt skärp till. Jag kände att jag ville vara extra fin, så jag öste på med smink i aniktet. När jag var fixad och klar gick jag ut till Niall som satt och pratade i telefonen.
- Who was it? frågade jag när han hade lagt på luren.
- The cops, sa Niall och tittade märkvärdigt på mig.
- What did they said? sa jag och tittade fundersamt på honom.
- Oh, they just asked a little bit about the hotel-man.
Jag ryckte på axlarna och gick iväg ut till hallen för att sätta på mig skorna. Sedan gick jag och Niall ut ur lägenheten hand i hand och tog trappen ner till utgången. Vi skulle möta de andra direkt vid restaurangen så vi gick direkt till restaurangen Liam och Danielle hade hittat.
När vi väl hade beställt mat, ätit, skrattat, pratat och bara haft det roligt, ställde sig plötsligt Niall upp.
- I want to propose a toast to Alex because she took the murderer! sa han och alla höjde sina glas.
- Cheers! ropade alla och tog glasen och smällde dem mot de andra.
Efter några timmar bestämde vi oss för att bege oss hem igen. Men den här gången till Liams lägenhet. Vi satt och pratade på hans balkong och bara njöt av den friska luften. Niall höll om mig när jag frös och hans värme spreds över hela min kropp.
Efter en stund kom också Gemma och Marcus. De hade varit på någon utflykt i London under hela dagen. De höll varandra i handen och jag kunde verkligen se att Marcus var kär, men inte lika kär som Gemma var kär i honom...

Harrys perspektiv
Jag och Emma valde att bara ligga och mysa med varandra efter processen. Jag ville att någon gång skulle bli den första, och varför skulle inte vi kunna ha sex nu på ett lyxigt hotellrum i Göteborg?
- Where have you been in my whole life? frågade plötsligt Emma och log brett mot mig.
- I don't know. I can't belive that we never had meet each other before, sa jag som svar och smekte henne upp och ner på ryggen.
- I love you Harry, sa hon och lutade sig fram och kysste mig.
Emma var verkligen den rätta för mig. Jag kunde verkligen inte hitta någon bättre än henne. Hon var mitt allt och allt hemskt jag hade gjort mot henne, hade jag spolat bort i huvudet. Ingen eller inget kunde förstöra våran kärlek till varandra nu. Vi var så oskiljaktiga att jag inte kunde stoppa det som flög ut ur min mun.
- Do you want to move to London?
Emma kollade förvånande på mig med två stora stirrande blå ögon.
- Harry..., var det enda hon fick fram eftersom hennes mobil började ringa mitt i allt.
Jag suckade tyst för mig själv och rätade till kudden jag låg på. Men vad Emma hade sagt till mig när hon pratat färdigt i telefonen gjorde att jag raketsnabbt reste mig upp från sängen och sprang ut från hotellrummet.


________________________________________________________________________________
Hej fina ni! Här kom det efterlängtade kapitlet. Den blev en liten snutt sex, men hade ingen aning om om ni ville ha detaljerat eller inte. Så nu kan ni ju vara med och påverka nästa "sex kapitel". Mer, mindre eller var det precis lagom? Kommentera bara! puuuuuuussss!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snälla nästa del ikväll?

Jag måste veta vad som händer!!!

2012-06-12 @ 20:06:45
Postat av: Anonym

Meeer!

2012-06-13 @ 14:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback