I want you - chapter 33 ♥


Tidigare

Vi satt och pratade ett tag och plötsligt rusade fyra killar in från ingenstans. Zayn, Louis, Liam och... Vem var den andra killen? Han hade blont ruffsigt hår och blåa ögon. Jag hade aldrig reagerat så starkt på en kille förut. När han sträckte fram handen mot mig för att att hälsa spreds värme i min kropp. Kärlek vid första ögonkastet, stämmer det?
- We can go to a cinema! Utbrast Niall och alla nickade och höll med honom.

___________________________________________________________________________________________________



Alexandras perspektiv
Klockan började närma sig 4 och jag, Emma och Marcus bestämde oss för att åka hem till hotellet och fixa i ordning oss och så vidare. Så Louis ringde till Paul så att han kunde skjutsa hem oss. Vi sa adjö till dem andra och sedan åkte vi iväg.
Vi pratade inte mycket i bilen men när vi kom fram började Emma babbla på som aldrig förr.
- Alex, du måste berätta vad som hände igår, sa hon.
- Om du berättar vad som hände dig igår.
- Nja, men det vet du ju typ. Så berätta! sa hon och öppnade dörren till hotellet.
- Jag berättar sen Emma.
Vi tog hissen upp till hotellrummet. Marcus fick ta våra väskor som vanligt.
- Så, mina damer, sa han med en tillgjord röst när han ställde ner väskorna på golvet.
Jag och Alexandra tittade oss omkring i rummet och skrattade.
- Kunde ni inte hitta något bättre hotell Marcus? sa Emma och tittade frågande på Marcus, men han bara skakade på huvudet.
Vi tog upp våra saker ur väskorna och slängde ut allt på golvet. Marcus skulle gå ner till McDonald's och köpa lite mat så länge.
- Så berätta, sa Emma när hon såg att Marcus hade gått ut från dörren.
- Men asså, det typ hände inget, ljög jag fram.
- Jo, säg nu!
- Okej, men vi kysstes och inget mer. Allt blev bara fel, sa jag och tog upp en liten leopard top.
- Den där ska du definitivt ha, sa Emma och pekade på toppen.
- Men du och Harry då? När jag och Niall kom hem låg du ju typ på honom.
- Haha, jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag grät hans famn, typ jätte pinsamt, sa hon och hennes lena kinder färgades plötsligt till röda.
- Nej då, jag tycker det var gulligt, sa jag och blinkade med ena ögat.
Jag visste vad jag skulle ha på mig i kväll på bion men Emma hade ingen aning, så jag hjälpte henne en lång stund. Efter ett tag kom Marcus in med händerna fulla med mat.
- Oh fyfan vad gott, sa Emma och rusade upp från golvet. Hon slängde sig på maten och öppnade kartongen med Big Macen i.
- Den var ju min, sa Marcus och tittade ner ledsamt på Emma som vräckte i sig hamburgaren.

Marcus perspektiv
- Alex, du måste berätta vad som hände igår, sa Emma och tittade ivrigt på Alexandra. Jag gick bakom dem och tog deras väskor. Det verkade som om Alexandra döljde något. Jag visste ju att hon hade varit med Niall igår kväll men vad dem hade gjort det hade jag ingen aning om.
Vi gick upp till rummet och jag lämnade av tjejernas väskor. Och medans dem fixade i ordning sig inför kvällen gick jag ner och köpte mat på McDonald's.
Jag tänkte hela tiden på Alexandra. Jag kunde verkligen inte tänka på något annat. Varje tjej som gick förbi tänkte jag att just hon var Alexandra.
När jag kom upp med maten igen hade Alexandra sattit på sig sina kläder hon skulle ha. Hon var så underbart fin. Jag tror ärligt talat att hon var den snyggaste och finaste tjejen på hela jordklotet.
Vi satte i oss maten och Emma och Alexandra skulle såklart sminka sig i typ tre timmar. Jag bestämde att jag skulle gå ner till lobbyn och köra lite fifa så länge. Jag stannade till när jag såg vem som satt och spelade. Jag försökte att inte skratta men jag kunde verkligen inte stå emot.
- Oj... hh..eej, sa den nervösa mannen från igår när han såg att jag stod där och skrattade.
- Tja, ska vi köra en match? sa jag och satte mig ner i fåtöljen jag med.

Emmas perspektiv
Vi skulle möta upp grabbarna vid Empire - Leicester square. Vi skulle träffa dem vid en liten mer avlägsen plats eftersom alla fans annars skulle hoppa på dem.
Jag hade äntligen hittat den perfekta oufiten för kvällen och Alexandra lika så. Mina Jeffrey Campbell skor fick absolut inte glömmas.
- Hey hotties, sa Liam när han såg Alexandra och mig, han och de andra sprang fram och kramade oss. Alexandra och jag tittade på varandra och skrattade. Kallade han oss för snyggingar?
- Where is Marcus? frågade Zayn och tittade oroligt på Alexandra och mig.
- Oh, he's coming. He stuck in the car I think, svarade jag och tittade bekymrat på Alexandra. Jag visste egentligen inte var han var.
Plötsligt kom två andra tjejer fram och självklart kände jag igen dem.
- Hi, my name is Eleanor, sa den korta lilla tjejen med lockigt lite halvlångt hår. Jag visste ju såklart att det var Louis flickvän Eleanor, men att hon skulle komma hit, det trodde jag inte.
- Yeah, and my name is Danielle, sa den andra tjejen. Liam gav henne en puss på kinden.
Jag och Alexandra hälsade på dem båda, och dem var faktiskt väldigt trevliga och söta. Plötsligt kom en tredje tjej fram. Nu tänkte jag att det får räcka med andra tjejer. Jag trodde egentligen att vi skulle vara själva med killarna. Men det var ju såklart bara Harrys syster Gemma och hon kände jag ju faktiskt ganska bra nu.
Sedan kom Marcus och alla var samlade.
Harry stod och höll om mig lite lätt. Allt kändes så bra med honom men jag visste ändå inte hur det skulle bli. Gillade han mig mer som en vän eller hur var det egentligen?
Vi begav oss in i biografen. Först förstod jag inte var alla var men sedan förstod jag att de hade hyrt en egen biograf. Allt var så himla awesome. Jag kunde inte fatta att detta var sant. Jag och Alexandra sprang fram och kramade varandra. Det var som en dröm.


____________________________________________________________________________________________________
Jag vet, detta söööög. Men jag stressade mig igenom, förlåt jag har mycket att göra. Men jag vet inte om ni tycker att vi skulle uppdatera varje dag så att det inte blir jättebra kapitel eller om vi ska uppdatera lite mindre oftare men att det blir bättre kapitel då? Kommentera vad ni tycker. STORA KRRAAAMAR :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback